1 Mart 2014 Cumartesi

HAKKIMDA...


1 mayıs günü İstanbul'da doğdum. İstanbul Teknik Üniversitesi mezunuyum. Bağımsızlığını ilan etmiş, annesi'nin okuduğu üniversiteyi dahası aynı bölümü seçmiş,  gelecekteki  meslektaşım harika bir genç adamın annesiyim. 

Anne olmanın dışında mühendisim. Özel sektörde calışıyorum. İş hayatım yoğun ve yorucu ama neyse ki hayatımı güzelleştiren muhteşem dostlarım arkadaşlarım var. Iyi bir arkadaşım, iyi bir dostum. Nefes alan tüm canlıların yaşam hakkına saygılıyım.

Kafamda sürekli yeni fikirler uçuşur. Hep yapacağım deyip bir türlü yapamadığım ya da başlayıp bitiremediğim çok şey var. En büyük tutkum seyahat etmek. En büyük hayalim tüm dunyayı gezmek. Suna Kıraç'ın anılarını anlattığı kitabın adı beni çok etkilemişti. "Ömrümden uzun ideallerim var" diye yazıyordu kitabın kapağında. Benim de ömrümden uzun gidilecek yollarım var. 

Orhan Kural'in gezginler kulübü web sitesinde  yayınlanan  ülkeler  listesine  göre  dünyada  336 ülke var. Ben henüz  23 ülkeye gitmişim. Daha gidilecek  312 ülke var. Üstelik bu 23 ülkede ortalama 2-3 şehre gittiğimi düşünürsek tum dünyayı gezmek için  336"nın epey bir permütasyon ve kombinasyonuna  ihtiyacım var gibi görünüyor ki ölmeden önce tüm dunyayı gezmiş olayım. 

Blog açma fikri uzun zamandır aklımdaydı ama bir türlü eyleme dönüştürememiştim.  Arkadaşlarımın da ısrarıyla en sonunda bir gezi blogu açma fikrini eyleme dönüştürebildim.  Umarım sürekliliğini sağlayabilirim. 

Yalnız benimki korkarım alıştığınız seyahat bloglarından olmayacak. Bir kere bu blog işinde profesyonel değilim. Sürekli güncelleyemeceğim için öyle ne, nerede kaça yenir, nerede  kaç  liraya kalınabilinir gibi önemli  bilgiler de bulamayacaksnız blogda. Ne yaptım,. nereleri  gezdim anılarımı da ekleyerek anlatabilirim yanlızca..Ha bir de bol  fotoğraf  çekerim  seyahatlerimde.  Onları da eklerim meraklısı için...

Umarım beğenirsiniz...


Son olarak bir not: Geçmis yillara ait gezilerimi de bu bloga  ekleyeceğim. Tabii akıl edip not almaya başladıktan sonraki gezilerim...Bu nedenle her ne kadar yazmayacağım dedimse de eğer fiyat yazmışsam   güncel olmayabilir ..Bilglerinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder